ODPISOVANIE MAJETKU
s dôrazom na zmeny platné od 1. januára 2004
z hľadiska dani z príjmov, účtovníctva,
účtovania a zdaňovania leasingu
8,00 - 8,30 - Prezentácia
8,30 - 14,30 - Školenie
12,00 - 12,30 - Obedňajšia prestávka
LEKTOR
Ing.
Ondrej BALÁŽ ADT s.r.o., Bratislava
PROGRAM ŠKOLENIA
Vymedzenie pojmov:
-Dlhodobý majetok z hľadiska účtovníctva,
-Nehmotný a hmotný majetok z hľadiska dane z príjmov
Dlhodobý majetok z hľadiska slovenských účtovných predpisov
platných od roku 2003 a podľa medzinárodných účtovných štandardov
(IAS) - obstarávanie investičného majetku
- ocenenie investičného majetku
- technické zhodnotenie investičného majetku
- vyradenie investičného majetku
Účtovné odpisy - odpisovanie ako ekonomická kategória z hľadiska
účtovníctva - ekonomické dôvody odpisovania - prečo by
sa nemali účtovné a daňové odpisy rovnať
- odpisové metódy účtovných odpisov
- vymedzenie účtovných odpisov v postupoch účtovania pre podnikateľov
- odpisový plán
- nový spôsob účtovania leasingu platný od 1.1.04
Daňové odpisy od 1. 1. 2004 - subjekty oprávnené daňovo odpisovať
- podmienky uplatnenia daňových odpisov
- vstupná cena
- zatriedenie hmotného majetku do odpisových skupín - zmena platná
od 1. 1. 2004
- metódy daňového odpisovania - zmeny v daňovom odpisovaní platné
od 1. 1. 2004
- prerušenie odpisovania - ako pokračovať v odpisovaní po 1. 1.
2004
- odpisovanie technického zhodnotenia
- vyradenie hmotného a nehmotného majetku
Diskusia - odpovede na otázky
ZAMERANIE A ÚČASTNÍCI
Školenie
je zamerané
na postup prác spojených so starostlivosťou o investičný majetok
od obstarania až po vyradenie z hľadiska
dani z príjmov a z hľadiska účtovníctva vrátane zmien k 1. 1. 2004.
Pozornosť bude venovaná aj zmenám v leasingu.
Školenie je určené
ekonómom, daňovým špecialistom, účtovníkom, asistentom audítorov,
asistentom daňových poradcov. Zvlášť odporúčame do pozornosti "majetkárom"
- špecialistom poverených starostlivosťou o investičný majetok.
Taktiež odporúčame účasť managerom a majiteľom, programátorom a
ostatným záujemcom z podnikajúcich firiem.
ORGANIZAČNÉ POKYNY
Zaslaním vyplnenej záväznej prihlášky
vzniká zmluvný vzťah medzi účastníkom (prihlasujúcou organizáciou)
a MANAGEMENT SERVICE Plavecký Štvrtok.
Účastnícky poplatok za 1 účastníka
stanovený podľa Zákona č. 18/1996 Zb je 790,-Sk
(organizačné náklady, písomné materiály, občerstvenie a DPH).
Platiteľom DPH odovzdáme daňový doklad počas školenia. Prihláseného
účastníka môže zastúpiť náhradník.
Potvrdenie o zaplatení účastníckeho
poplatku treba predložiť pri prezentácii.
Prihlášku možno zaslať poštou, faxom,
E-mailom. Príjem záväznej prihlášky nepotvrdzujeme. Oznam obdrží
účastník, iba ak dôjde k zmene, alebo ak Vašej požiadavke nebudeme
môcť vyhovieť.