Management Service
 
Home20022003Management ServiceE-mail

     
 
Prihláste sa
na naše
školenie s
10% zľavou
aj nabudúce
 

PROBLÉMY ÚČTOVANIA
NAJMÄ Z DAŇOVÉHO HĽADISKA
 
 

Toto školenie prebehlo v

B.Bystrici
Bratislave
Košiciach
Nitre
Prešove
Trenčíne
a
Žiline

 

 

 



PRE ÚČTUJÚCICH V SÚSTAVE PODVOJNÉHO
ÚČTOVNÍCTVA PODNIKATEĽOV

 
 
Program
školenia

Vytlačiť
 


 
LEKTORI
     
Ing. Ondrej BALÁŽ
účtovný poradca a audítor,
ADT, s.r.o., Bratislava
 
Ing. Ján MINÁRSKY
Daňový poradca, Bratislava
     
     
ZAMERANIE A ÚČASTNÍCI
     

Pretože na školeniach s účtovnou problematikou narážame často na problémy ako sa to zdaňuje a na školeniach s daňovou problematikou narážame často na problémy, ako sa to účtuje, sme usporiadali školenie, na ktorom budú stále prítomní dvaja odborníci (účtovník-audítor a daňový poradca), aby ste si mohli poriešiť svoje problémy a nejasnosti vedenia podvojného účtovníctva a zdaňovania (dane z príjmov) právnických osôb komplexne. Pozornosť bude venovaná taktiež zmenám už platným v roku 2002 ako i pripravovaným. Súčasťou školenia sú aktuálne písomné materiály.

Školenie je určené účtovníkom v štátnych podnikoch, spoločnostiach, družstvách ako aj ďalším firmám účtujúcich v sústave podvojného účtovníctva podnikateľov. Ďalej odporúčame účasť ekonómom, daňovým špecialistom, audítorom a ich asistentom.

     
     
     
PROGRAM ŠKOLENIA
     
8.00 - 8,30 Prezentácia
8,30 - 15.00 - Školenie
Obedňajšia prestávka od 12,00 do 12,30 hod.
 
1.deň
  1. Pripravované zmeny v účtovných predpisoch.
    - Nový zákon o účtovníctve č. 431/2002 Z.z.
    - Nové Opatrenia MF SR v oblasti účtovníctva /ak budú dovtedy publikované/
  2. Stručná charakteristika Medzinárodných účtovných štandardov (IAS)
    - porovnanie s novým Zákonom o účtovníctve
  3. Aktuálne problémy účtovania v roku 2002
    - Investičný majetok
    - Zásoby vlastnej výroby
    - Opravné položky k pohľadávkam a odpis pohľadávok
    - Účtovanie v cudzej mene
  4. Problémy pri účtovnej uzávierke
    - Inventarizácia
    - Na čo si treba dať pozor pri zostavovaní výkazov
    - Príloha účtovnej uzávierky
    - Prehľad peňažných tokov "CASH FLOW")

2.deň

  1. Daňovníci a predmet dane z príjmov právnických osôb
  2. Príjmy oslobodené od dane
  3. Určenie základu dane, príjmy a výdavky, ktoré sa nezahrňujú do základu dane

  4. Daňovo uznané výdavky ( v limitovanej výške, na základe zaúčtovania, na základe zaplatenia )
  5. Daňovo neuznané náklady
  6. Technické zhodnotenie, modernizácia, oprava a udržovanie hmotného a nehmotného majetku

  7. Položky odpočítateľné od základu dane, úľavy na dani
  8. Zdaňovacie obdobie, daňové priznanie, preddavky
  9. Realizácia zrážkovej dane a zabezpečenie dane

 

 
     
     
ORGANIZAČNÉ POKYNY
     

  1. Zaslaním vyplnenej záväznej prihlášky vzniká zmluvný vzťah medzi účastníkom (prihlasujúcou organizáciou) a MANAGEMENT SERVICE Plavecký Štvrtok.

  2. Účastnícky poplatok za 1 účastníka stanovený podľa Zákona č. 18/1996 Zb je 1.320,-Sk (organizačné náklady, písomné materiály a občerstvenie 1.200,-Sk + DPH 10% 120,- Sk. Prihláseného účastníka môže zastúpiť náhradník.

  3. Potvrdenie o zaplatení účastníckeho poplatku treba predložiť pri prezentácii.

  4. Príjem záväznej prihlášky nepotvrdzujeme. Oznam obdrží účastník, iba ak dôjde k zmene, alebo ak Vašej požiadavke nebudeme môcť vyhovieť.
     


Home20022003Management ServiceE-mail